Nabídka služeb 3Dpano

Realitní firmy

Máte pocit že mnoho klientů po prohlídce nemovitosti ztrácí zájem pro zdánlivé maličkosti? Víte kolik možných potenciálních klientů se s vámi ani na prohlídce nedomluví, protože je stávající fotodokumentace neosloví i přesto, že se jedná o velmi pěkně disponovanou realitu? Dejte jim možnost co nejrealističtějšího zážitku z virtuální prohlídky prodávaného domu nebo bytu.

Prostřednictvím virtuální prezentace realit nabídnete svým zákazníkům více než konkurence a prokážete zájem o zákazníka tím, že mu ušetříte čas a usnadníte rozhodování. Přilákáním většího počtu více rozhodnutých a lépe informovaných zájemců na jedné straně zvýšíte svůj zisk, na straně druhé ušetřením času, který byste jinak investovali do neúspěšných prohlídek nemovitostí, snížíte své náklady.

Prostřednictvím virtuální prohlídky můžete:

24 hodin denně …

… nabízet možnost prohlédnout si interiéry i exteriéry nemovitostí k prodeji nebo pronájmu z vaší nabídky. Vaši zákazníci si vše pohodlně a v klidu "projdou" v čase, který jim samotným vyhovuje, a to bez toho, aby vás to cokoliv stálo, peníze nebo čas.

Zvýšit cílenost nabídek …

… podáním co nejucelenější vizuální informace o prodávané nebo pronajímané nemovitosti. Při prohlídce nemovitosti na místě budete hovořit již jen s klienty, kteří mají o nemovitost skutečný zájem, jsou o ní dobře informováni a pravděpodobně jsou i blíže rozhodnutí.

Nabídnout více majitelům nemovitostí, …

… kterým zprostředkováváte prodej. Pokytněte jim možnost účinného zviditelnění potenciálním kupcům a tím šanci rychlejšího, případně i výhodnějšího prodeje. Souběžně s klasickou nabídkou inzerce ve firemním bulletinu, výlohách, nebo přímého marketingu tak váš klient získá nepřehlédnutelnou formu prezentace na nejsilnějším nástroji realitních kanceláří - internetu.

Ukázat zabydlený dům nebo byt

Klient si lépe učiní představu o prostorových možnostech jednotlivých pokojů a interiér zastavěný nábytkem a dekoracemi mnohem lépe evokuje možnost vlastního bydlení. Zároveň však svou "virtuální návštěvou" nebude rušit stávající obyvatele.

Rozhlédnout se

Při prodeji pozemků není fotografie elektrické skříně s částí pole pro budoucího klienta příliš informativní. Oproti tomu s použitím panoramatické virtuální fotografie získá potenciální kupec přehled nejen o poloze příjezdových komunikací, rozmístění pozemků, ale i představu o širším okolí jeho budoucího domova. Obzvláště účinné je pak propojení s pozemkovou mapou.